Hej och hå!

Och jag kämpar fortfarande på för att lyckas med min sömn men än så länge händer det inte så mycket. Konstigt nog känner jag mig inte jätte trött. Tur är väl de!

Är väldigt mycket som bekymrar mig just nu. Hoppas på att det bara är att jag hamnat i en liten mindre bra period som jag verkligen vill komma ur. Tankarna far omkring i huvudet som en väldig tromb! Ge mig ro.

Har idag varit hemma hos Emma och sett hennes helt underbart fina lägenhet. Jag blev helt stum när jag gick in för den var verkligen jätte fin. Hon har gjort den lägenheten perfekt!
Emma - Du är en skicklig inredare :)
Vi åt god daimtårta och tittade på "Sveriges värsta bilföfare". Där fick vi oss några härliga skratt. Att dom har körkort är skrämmande!!

Imorgon ska vi åka till Alingsås och träffa ett par kompisar. Jätte roligt. Har inte träffats sedan nyår och var då första gången jag träffade den ena av dom. Det ser jag fram emot!

Saknar en god vän väldigt mycket. Varken sett eller pratat med henne så mycket det senaste...

Nä, ska iväg och titta till Jonas hår. Jag har lekt frisör och färgat de :) Vill se ett toppen resultat självklart.

Imorgon blir det ängen.

Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha ida.. det är du som har riktigt bra smak helt enkelt =) lr VI har riktigt bra smak =)tack för igår! underbart roligt =)puss å kram

2009-02-14 @ 00:35:35
URL: http://emmaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0