Inte vilken dag som helst utan, Fettisdagen!

Idag är det Semledagen. Jag hoppas verkligen att Jonas kommer hem med en stor semla till mig, för jag älskar semlor! Så gott!:)

Annars är läget okej. Vaknade igår av att ajg hade feber och kände mig inte alls pigg. Idag är det dock bättre men inte så bra som jag vill att de ska vara. Men det är bara att vänta så blir man bra.

I helgen vann ju som sagt Horsby så efter ett jätte trevligt kalas hos syster Lotta i lördags så åkte jag in till Herrljunga för att fira med laget. Blev en väldigt lyckad kväll, fast var dock inte med laget så mycket som jag hoppats på :) Haha. Typiskt mig!
I söndags var Jonas och jag skapligt slitna så vi tittade på tv hela dagen. Vid fem gick jag fram och hämtade bilden, hämtade upp Johanna, beställde pizza och tittade på film här hos oss. Jätte roligt att hon ville hänga på hit!

Nu i veckan som kommer blir det ganska lugnt. Vill bli helt frisk innan jag gör massa saker men en sak som är bestämt som ska bli kul är att åka till borås och hälsa på Johanna. Alexandra och jag ska även gå till café viskan.
Hon och jag har just nu stora drömmar om att öppna ett fik i centrum lokalerna. Det är ju ändå till salu. Vad tror ni?
Det blir inget konditori som millis utan mer fik med sallades, goda mackor, gott kaffe och flera sorters te och bara någon kaka. Vi är verkligen så läskade! Men vi får väl se. Får kolla upp kostnaderna för huset osv....

Men nu ska jag gå och äta lite frukost och sen bege mig ner till tvätten. Har så sjukt mycket tvätt att jag inte vet vart jag ska börja.

Skriv gärna om ni har ett intresse för fik i herrljunga. Vill veta efterfrågan!

Ida :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker att ett mysigt fik hade vart toppen, det är något jag VERKLIGEN saknar här i Herrljunga!

När jag bodde i thn så fikade jag och mina kompisar jämt, älskar att fika! Jag får åka till thn 1 gång i veckan för att få fika :))

Så ja ett fik hade vart toppen! Ett riktigt fik liksom!!

2009-02-26 @ 11:02:18
URL: http://starchick.blogg.se/
Postat av: Lena

Det börjar lugna ner sig här nu, har snart semester igen så då blir det vila.

Annars är allt bra med mig!

hur är det med dig då?

kram

2009-02-26 @ 11:27:24
URL: http://aturdido.blogg.se/
Postat av: Lena

du har verkligen inte skrivit något som blivit för mkt tjejen :)

är mkt runtomkring, bröllop o sånt. Tror du vet vad jag menar.

Jag tror vi ska till Lindvallen :S lite osäker.. men det e himla fint o mysigt där uppe. Sjuk är ingen höjdare, ät mkt C och D vitamin :)

krya på dig!

Kram

2009-02-26 @ 22:50:02
URL: http://aturdido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0