Lyckad helg!

Direkt efter jobbet i fredags var det dags att pudra nosen inför kvällen. Vi åkte till Alingsås till Johan och Veronica. Vi gick och bowlade och hade en riktigt trevlig kväll. Jag kom tvåa i bowlingen :) Tycker det var helt okej. Sedan spelade vi Chicago och jag fick fyrtal!!! :D Har aldrig fått det innan. Jag hade redan då ganska mycket poäng så jag gick och vann. En bra kväll.

Sedan i lördags vaknade jag upp i en tältsäng i Alingsås. Jonas och jag skulle åka vidare till Göteborg på eftermiddagen så det var ingen idé att åka hem. Men innan dess tittade vi på en film och slappade i soffan.

Väl i Göteborg, det blev Ikea! Vi har nu kollat in en säng vi vill köpa som vi känner är bra för våra ryggar. Äntligen! Tror att sängen kan va ett väldigt stort problem vad gäller min sömn. Vi får väl se när vi köper den, tror vi får vänta en månad till. Men man vet ju aldrig. Ekonomin kanske är tillräckligt stabil.
Efter Ikea gick Jonas och jag ut och åt. Jonas åt oxfilé och jag både de och fläskfilé. Otroligt god mat. Kommer inte ihåg vad resturangen hette men direkt jag vet ska jag skriva det här för den är bra. Har varit där några gånger nu och lika nöjd och mätt varje gång vi gått därifrån.
Sedan hem till Herrljunga där det blev vin med lite god ost och kex till. Båda var ganska trötta så det slutade med att vi somnade i soffan :) Men det blev en väldigt bra Alla Hjärtans Dag. Tack vare min underbara Jonas!

Idag har det varit en ganska lugn dag. Sarah har varit här och vi har tittat på One Tree Hill hela dagen. En helt underbar serie. Har ni inte sett något av det så är det verkligen en serie som jag kan rekommendera. Finns en person i serien som jag känner igen mig i väldigt mycket. Lite kul.

Nu ska jag gå och sova. Blev ett väldigt osammanhängande inlägg som vanligt. Men det verkar som att ni står ut :) Blir bara fler och fler läsare. Kul!

Sov gott.

Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0