Mycket jobb och lite sömn.

Har kommit in i en period då jag sover väldigt lite och jobbar väldigt mycket. Men sådana perioder har alla. Nu är det min tur och man känner faktiskt lite att det tar på humöret först och främst. Jag blir tjurig lättare och arg för småsaker. Ida, du är ju Löjlig!

Hade en otroligt bra helg, var leeedig! I fredags satt Jonas och jag hemma och myste och tittade på "På spåret" och sedan blev det den nya James Bond filmen. Helt okej.
I lördags var vi hemma hos Johanna och Hjalle. Där blev de tacos, lite god dryck och mängder av godis. Johanna och jag gjorde ett riktigt bra kap. Vi skulle köpa ost där det skulle vara 150g, jag kände att den vägde ganska mycket och japp, den vägde så mycket som 280g. Bra köp!!
Vi blev ett härligt gäng som tittade på Melodifestivalen och snackade om allt mellan himmel och jord. Tack för denna kväll.

Jag mår väl ganska bra trots dålig sömn msn har en del som jag går och grubblar på. Tyvärr inget jag kan ta upp här men, ja det är inte lätt att bära detta. Hjälp!
Känner mig på ett sätt sviken men ändå sviken på ett omedvetet sätt. Fasen att jag alltid ska ha så svårt att formulera mig.
Jag kämpar och kämpar varje dag för att få ett mer ärligt leende på läpparna, ibland lyckas jag och ibland inte.

Nä, ska ta och sova middag :) Ska iväg och jobba vid fyra. Långpass idag, så då behöver lilla kroppen lite lugn och ro.

Snälla, hjälp!

Hejsvej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0