Serievinst!

Måste säga ett stoooort GRATTIS till alla spelare i Horsby. Ni gjorde riktigt bra ifrån er idag och så himla kul att ni vann serien. Detta är ni verkligen värda ALLIHOP! Och jag är en jätte stolt flickvän till en urgrym spelare, Jonas! :)

En ganska suddig bild för dom kunde banne mig inte stå still! :) (Konstigt...?)


Jag ska snart in i duschen och göra mig iordning för kalas. Min syster yster fyller år. Det blir mat och trevligt sällskap. Ska sedan iväg och fira lite med Horsby såklart. Inte varje dag några vinner en serie.

Annars så mår jag helt okej. Varit en ganska tuff vecka och mycket som hänt på jobbet. Men de är bara att stå på sig så löser sig allt.

Skriver mer en annan dag.






Kommentarer
Postat av: Emma

Sv; Ja det känns jätte bra! Jag börjar i april. :) Med Emma är det bra, övar för fullt med revyn. Kul att du kommer och tittar! Vilken föreställning?



Jag har gått hos en sångcoach ja, dyrt med bra. Sök på sångpedagog. Vet att det finns duktiga i Fristad. Kram!

2009-02-23 @ 09:13:22
URL: http://queenemmsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0