Underbara människa.

Det finns få människor som har en sådan stor inverkan på mig som min kära sambo. :) Det är väl inte så konstigt heller. Men hade verkligen en jätte mysig kväll igår med godis och film. Var otroligt länge sedan vi satt ner så och bara va!

Ikväll är det ju melodifestivalen som vi ännu inte vet vart vi ska titta på. Har fått några alternativ och de gör saken ännu värre. Blää! :D
Men, jää vi får väl se. Tro mig imorgon vet ni vart jag har tittat på det någonstans för jag lär ju skriva det här.

Var ju barnvakt åt Elvira i torsdags. Det blev bubbelbad med skum och mycket lek. Kära nån, så mycket vi har skrattat. Hon skulle ju självklart bada med kläderna på också, (verkligen en duktig moster som låter hennes systerbarn göra det också).
Sedan blev det Bamse. Elvira var så trött och somnade så fort hon fick tillfälle till det. Men jag höll henne vaken :) Blev tillslut lite godis och då höll hon verkligen sig vaken.
Gud, den ungen. Min bästaste bästa Elvira :) Hon får mig verkligen att skratta!!

Ska iväg till stallet snart. :)

Hörs.

Idapidavattensprida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0