Det kan inte vara sant!

Idag var jag på auktion, och jag har köpt en säng! :D Hahah, nu tänker ni säkert "Gud va äckligt!", men det var kronans auktioner som hade hand om det och dom säljer ut saker från företag som gått i konkurs osv... Känns otroligt bra och sängen är underbar och ruggigt stor! Haha. kommer ju inte hitta jonas på nätterna framöver...

Imorgon är det en stor dag, en väldigt tråkig dag samtidigt befriande och världens bästa. Kommer garanterat bli känslo laddat men jag känner verkligen i hela mitt hjärta att jag gör rätt. Vill inte ha det som det är nu, det fungerar inte och jag orkar inte må dåligt av det så imorgon släpps stenen ur mitt hjärta, SKÖNT!

Vet inte riktigt vad som ska hända till helgen, är sugen på att åka till hotellet på lördag men har inte svårt att bestämma mig för att min sambo inte vill följa med... Meen, jag kanske gör det till en tjejkväll och åker iväg utan han. Vi får väl se.
Imorgon ska jag iallafall till kyrkan och hjälpa till, är ju trots allt missionare långt in i själen. Haha japp, jag är konstig men så är det. Gilla läget, för att that's me. :)

NU ska jag gå och sova i min underbart stora och sköna säng. Äntligen så kommer jag kunna få en härligt skönhetssömn. Ida är lycklig.

Sov gott, för det tänker iallafall jag göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0