Fullt upp!

Från att ha det väldigt lungt på veckorna har jag nu fullt upp. Vet inte hur jag ska hinna det jag har tänkt att hinna med men det är väl bara att lägga ner allt man har.
Det jag ska göra är:
  • Ta taxilegitimation
  • Jobba heltid som förskollärare
  • Hoppa in extra på golfen
  • Leva!
Jamen, det ska väl kunna gå ihop, de är värst med taxilegitimationen, måste verkligen lägga ner all tid jag har på det. Har uppskrivning om några veckor och jag SKA klara det. I värsta fall så får jag skjuta upp det några dagar. Har en tid till att bestämma det på. Ida, GO GIRL! :D

Har gått och blivit förkyld också, näsan ringer och jag känner mig inte alltför pigg men än så länge har jag ingen feber iallafall och det är ju bra.

Jonas är i tyskland just nu och jag saknar honom... Jätte mycket. Och, jag saknar inte någon jag saknar Min Jonas. Kom hem snart.

Ska se lite till på tv, sen sova.

Ge mig styrka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0