Härligt med helg.

Fullt upp i helgen, men endast roliga saker :)

Igår hade jag och Alexandra vinkväll. Vid niotiden kom Carolina & Rikard och hälsade på och visade sina underbart fina förlovningsringar dom skaffat. Det blev goda ostar och gott vin med lite dans ;) Haha. En lyckad kväll.
Ikväll ska Jonas och jag till ett par goda vänner. Även min bror och hans tjej ska med, ska bli jätte kul. Länge sedan vi hittade på något. Vi ska spela spel och även ikväll äta god mat och dricka gott. Är helt övertygad att det kommer bli en bra kväll.

Annars så är läget fortfarande omtumlat och lite skakigt. Undra när det kommer kännas bra.... :/ Hoppas verkligen snart.
Har varit lite dåligt på att skriva här igen det senaste men har varit mycket att göra hela tiden och har inte riktigt haft någon motivation att skriva. Men kul att ni fortfarande är så många som läser. Fortsätt mer än gärna med det.

Haha, var barnvakt åt Elvira igår :D Hon är för go hon. Vi gjorde smothie. Hon hade denna dryck i hela ansiktet och håret. Helt otroligt. Men hon hade haft en bra dag igår för hon hade tydligen pratat om mig igår kväll. Hon är min lilla ängel.

Ska fixa mat nu, magen skriker efter det.

Hejsvej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0