It's my life.

Händer otroligt mycket i mitt liv nu, jag hinner inte riktigt med faktiskt... Men det är bara roliga saker.
Ska till Skövde imorgon och göra en sak... Kan inte berätta idag men att göra er nyfikna är ju aldrig helt fel. Jag hoppas verkligen på det bästa och ni kan väl göra det åt mig också.

Helgen blev jätte bra. Var kul att träffa några man sällan umgås med och vi spelade lite spel och bara njöt av det härliga sällskapet. Hade från början haft en helt annan förväntan på helgen, absolut inte negativ men nu blev den ännu bättre.

Känner fortfarande att det är omtumlande och skrämmande. Frågan är om man någonsin kommer att komma över detta. Just nu känns det främmande. Blir panikslagen av tanken på vad som hände. Kalla kårar och tårar kommer fram i ögonen bara jag tänker på det. Hoppas det kan bli bra, hoppas!

Men nu ska jag gå iväg och städa lite, vi har fått äcklig ohyra i vårat skafferi i köket. Dom måste bort. T-röd, här kommer jag!

Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0