Lycklig!

Ja, det är sant. Jag känner mig lycklig!
Och vet ni vad? Den känslan jag har haft om att jag varit omtumlad och rädd är äntligen borta, men kära nån vilken otroligt lång tid det tar, men jag är stolt för nu är den borta.
Jag är numera heltidsarbetande förskollärare :) Thihi! Känns jätte bra. Detta är verkligen ett jobb jag vill ha i framtiden. Nu får jag ju verkligen testa på det på riktigt. Börjar om några dagar så det ska bli spännande.

Helgen blev bra men Ida skulle ju åkt till hotellet men det blev ej så. Undra varför?! :)

Känner verkligen att allt bara flyter på som det ska nu äntligen, hoppas att det dröjer till nästa motgång för jag orkar inte med några sådana mer. Det är aldrig fel när man kan säga att man mår bra, för det gör jag nu. Man måste unna sig av de stunder då det känns bra, som jag gör nu. :)

Idag ska jag eventuellt åka till Göteborg och hälsa på Sarah, ska bli riktigt kul. Är väldigt nyfiken på hur hon har det och hur hon bor och om hon trivs :) Men det tror jag allt att hon gör. Vi ska först ta en fika och sen åka hem till henne.
Imorgon är det personalmöte, det sista för min del. Torsdag är det jobb, fredag ska jag plugga, lördag middag hos mamma och pappa och på söndag ska jag köra mamma och pappa till Landvetter för dom ska åka till Tenneriffa. Puh! Det var nog allt.

Nu ska jag ta ett steg närmare att bli taxichaufför.

Over and Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0