Vilken vecka!

Veckan har varit kanon bra, men har verkligen jätte mycket att göra. Hinner knappt med de jag måste göra. Menmen, de ska nog gå ändå.

Livet leker och jag mår bra. Då är de väl synd att klaga?

Berättar kort om veckan, dag för dag.

Måndag - Föreläsning i Herrljunga med alla förskollärare i kommunen. Mycket trevligt. Blev en riktigt bra och man lärde sig lite små knep här och där. Jag är nöjd!
Tisdag - Föreläsning i Göteborg, "Barn i sorg". Väldigt intressant samtidigt som det var väldigt hemskt. Var två herrar där och pratade, dom var norska så var lite svårt att hänga med när dom började prata om massa teorier osv. Det är helt sjukt var barn förstår. Dom förstår mer än ni tror!
Var ett barn som hade sett sin Mamma dö, ingen kunde ens ha en aning om att barnet som bara var 3 år hade någon koll på vad som hände. Men senare hos barnpsykologen så visade de sig på en teckning som barnet gjort att barnet förstod allt. På teckningen så hade barnet målat sin mamma och bredvid henne en kista med ett kors. Och mamman på bilden var blodig och dan... Usch, riktigt läskigt. Så, ta absolut aldrig barn förgivet. Dom förstår underskatta dom inte. Du har ju själv varit ett barn :)
Ondag - Började klockan sex på morgonen. Blev en tuff dag med mycket spring. Men alltid lika roligt att komma till jobbet när barnen kommer springande och ropar "Ida, Ida". Då får man en värmekick i hjärtat.
Torsdag - Jobb! Kommer inte riktigt ihåg vad som hände i torsdags faktiskt.
Fredag - Jobb mellan 6.00-13.00. Efter det åkte jag till Alingsås. Träffade på Sarah, hon följde med mig till Gina, jag shoppade loss på 25 minuter och är supernöjd med mina köp. Efter de, åkte hem och duschade och pudrade nosen, sen vidare fram till kärven där jag skulle gå mannekäng på tjejkvällen. Jag gick för Golfklubben. Rktigt roligt. Blev några glasvin och en och annan dans. Sedan sov jag gott.

Idag vet jag fortfarande inte vad jag ska göra. Vill på ett sätt åka till Kronan, men kan inte påstå att jag är jätte motiverad. Sedan är det invigning av golfresturangen så är sugen på att åka dit också. Så ja, jag har en fruktansvärd bestlutsångest! BLÄÄÄÄ!

Och nu är jag jätte trött och vill verkligen bara lägga mig på soffan och sova lite. Så ja, nu tänker jag sova.

God eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0