Underbart.

Allt flyter på precis så som jag vill ha det. Det är inte ofta men nu är det verkligen så.

Har klarat av alla prov till taxilegitimationen så japp, nu är jag klar. Taxi-Ida har blivit verklig. Det känns helt underbart. Jag har fått och väntat på min 21års-dag sedan min pappa blev taxichaufför och de är cirka åtta år tillbaka. :) Så känslar är helt enorm. Haha, jag är stolt över mig själv. Trodde aldrig att jag skulle fixa detta men banne mig, de gjorde jag.

Går bra på jobbet, håller på med utvecklingssamtal för fullt och det går bra. Mina första någonsin, skönt att föräldrarna är så stöttande och positiva så allt flyter på.

Ibland funderar jag på om man får tycka att livet känns bra... Men man måste väl få göra det och fakiskt tycka om livet. Man kan inte hela tiden gå och se problem utan även positiva saker. När det gäller problem så behöver man kunna se lösningar och sådana är ganska spännande, man hittar alltid olika lösningar på saker och ting.

Inte långt kvar till midsommar heller, tiden bara rinner iväg. Vi har bokat hotell och fotbollsmatch i Helsingborg under midsommar. Det blir jag, Jonas, Erik och David. Ska bli riktigt kul och det är verkligen en helg jag ser fram emot + att jag får vara nära min underbara familj. Lyckat?! :D

Nu ska jag snart iväg på lite fotboll, ska bli kul att se min Jonas spela.

Ha de underbart allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0